sunnuntai 6. toukokuuta 2012

Solig söndag

Efter gårdagen regn kom efterlängtad sol. Dagen har varit en perfekt blandning av stillhet och aktivitet! Jag tog termosen med mig och hängde med Jussi och Jesse en stund när de fiskade vid pappersbron.





Det blåste onödigt hårt så jag fick leidon och stack till Sabbens inglasade balkong på kaffe istället (hon hade hemlagade friterade munkar desstuom). När jag kom därifrån hade Jussi tagit med fångsten hem! Nu har vi abborrfiléer i kylskåpet, han ha lova steka dom i smör imorgon heheh..


Jesse och Lauri kom till oss och kollade hockey, jag försökte spana på Ida i publiken utan resultat... När hockeyn var slut for killarna iväg o spela futis och jag brummade iväg mot minigolfen där Sabben satt allena.. hahahah nedan är en bild från torsdag då jag lärde Sabben tampas med blåsaren!


Efter minigolfen blev det en sväng till mamma och pappa för en update av senaste nytt :D 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti