keskiviikko 9. toukokuuta 2012

Nattmat



Det finns en sak som jag inte allt tål och det är att försöka somna när jag är hungrig. Idag under min obligatoriska Twitter-ritual innan sovdags började det kurra i masun och jag fattade att senaste gången jag åt mat var evigheter sedan. Jag kom inte ens ihåg när! Det faktumet förklarade en hel del, bland annat att min hjärna har varit ockuperad. När jag inte kommer ihåg min senaste måltid i detalj så... ja min hjärna är upptagen.

Jag har hört att man inte ska äta carbs på seinon så jag sket i knäckebrödet (fast jag twittrade att jag ska göra en knäckis, sorry followers). Istället laga jag en mumsig äggröra med skinka, blåmögelost samt vanlig riven ost! Gott gott gott gott gott gott gott gott gott! Nu kan jag gå och sova med frid i sinne :)

So long - flaggstång!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti