maanantai 7. toukokuuta 2012

Funderingar på småtimmarna

Idag har varit en såndär produktiv måndag då grejer börjar falla på plats. Det känns riktigt skönt nu måst jag ärligt säga. Jag går till och med så långt att jag är erkänner att jag är riktigt nöjd med mig själv!

Jag ringde till nya chefen och fick veta att jag börjar 28 maj och jobbar ända tills dagen före jag flyttar till Danmark. Låter knäppt att säga att jag flyttar och dessutom till uuutlande och dessutom helt själv, men jäklar vad glad jag är att jag gör det! Tack Hanken för att jag tvingas utmana mig själv lite!

På tal om utmaningar börjar kandisnöret dra ihop sig. Jag fick klartecken om att den är godkänd i nuvarande version vilket var just det jag behövde för att kicka igång mig lite och kämpa lite till. Jag bokade idag in en till intervju och började planera lite ändringar och tillägg. Målet är dock att få den klar innan resan söderut mot...

...BARCELONA! Jag kan inte sluta suga på karamellen att vi är på väg. Jag råkade läsa i Ebba von Sydows blogg att hon läst i en artikel att man "lever på" semestern sex veckor före och två veckor efter. Det stämmer helt och hållet! Det har hjälpt massor för motivationen att ha något härligt att längta efter när allt är färdigt. Jag kollade vädret därnere, +25 grader! Sol, kall öl.. can't wait! Dessutom kommer man tillbaka till ett Vasa som blir allt somrigare för varje dag.

Började kolla igenom lite gamla sommarbilder. Här har vi parkhäng...


....och Vera i sommarnatten!



Kom sommar!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti